frassevonbasstass

Alla inlägg under januari 2015

Av Hanna Jacobson - 31 januari 2015 12:09

Idag fyller år idag! Ska bli kul med vänner o mat!

Av Hanna Jacobson - 30 januari 2015 14:42

Idag ska jag till optikern för jag ser inget xc och sedan ska jag hem för en vän ska sova över från idag tills på söndag.


Gissa vad för dag det är i morgon! Jo min födelsedag! Ska har 3 vänner till som kommer över och 2 av de ska också sova över så det blir fullt hus?

Av Hanna Jacobson - 27 januari 2015 08:28

Idag ska jag med och simma på idrotten! HATAR DET!!! ?? VILL BARA SKRIKA OCH SLÅ MIN LÄRARE! hon tvingar mig ??? sedan ska jag hem och städa eftersom jag ska ha besök på lördag FYLLER ÅR ?????????

Av Hanna Jacobson - 26 januari 2015 13:51

Har huvudvärk men tänker hålla ut! En lektion kvar!vänta... NO... NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ?????

Av Hanna Jacobson - 24 januari 2015 12:50

Ska och shoppa med min pappa. Sedan får vi se om det blir någon promenad. Är så sjukt halt! Bara förra veckan halka jag 8-10 gånger.. är helt blå slagen!? hoppas på bättre väder till mitt besök på rytmus.?

Och se vad jag har gjort!

Av Hanna Jacobson - 23 januari 2015 09:36

Då bär det iväg till Rytmus den nionde februari! Det blir kul! Då kanske jag kommer kunna bestämma mig!

Av Hanna Jacobson - 22 januari 2015 08:25

Ska välja gymnasium snart och har beslutsångest på vilken skola jag vill gå.. och in riktning på estetiska programmet. Teater. . Musik? Teater. ..musik? TEATER ELLER MUSIK?! Sedan ska jag bestämma mig om jag vill börja gymma xc för många val!!!! Jag ska dock få fortsätta hos min psykolog! :) och gymnasiet blir säkert bättre än grundskolan! För då kanske jag träffar folk som är mer liksidiga som mig c:

Av Hanna Jacobson - 19 januari 2015 21:51

Jag mår piss! Har ångest varje kväll.. och gråter alltid utan anledning. Folk ser att jag mår illa... men de gör inget... Well. . Jag antar att det är mitt fel... den enda som lyssnar är min älskade bäbis ?
Jag önskar att någon som uppskatta livet hade fått mitt. .. någon som såg det med värde. .. för det jag inte.. jag vill bara att någon lyssnar.
Är nekad hjälp hos psykolog. De tycker att jag ska gå till skolkuratorn eller barn och ungdoms mottagningen. Det hjälper inte mig...

Presentation


HELLU!!! JAG ÄR HANNA! DETTA ÄR EN BLOG OM MIG OCH MIN BÄBIS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards